shabke

  • ۰
  • ۰

جورج داس ، مدیر کل گفت: سفارشات ماندن در خانه برای مبارزه با بیماری همه گیر COVID-19 منجر به افزایش مشاغل اینترنتی برای کابل کشی لانگ ویل و تماس های بیشتر برای پشتیبانی فنی شده است.

"مثل این هفته ، ما 250 نصب داریم." وی گفت: شرکت کابل در این ماه برای 1000 نصب در حال پیگیری است ، از 800 عادی در هر ماه. با این حال ، وی گفت برخی از مشتریان بخاطر بیماری همه گیر و نیاز به حفظ فاصله اجتماعی از 6 فوت یا بیشتر خواسته اند تا نصب و خدمات را مجدداً تنظیم کنند.

داس گفت: "این فقط به این دلیل است که مردم از مدرسه و محل کار در خانه می مانند." "ما افزایش یافته ایم در ترافیک و شبکه مان."

این به نوبه خود ، توضیح می دهد که چرا کابل Longview در بیانیه ای در تاریخ 2 آوریل گفت که تعداد تماس های پشتیبانی فنی بیش از 30٪ افزایش یافته است.

در این بیانیه آمده است: "مواقعی وجود ندارد که زمان نگه داشتن وجود نداشته باشد ، اما در تماس هایی که در زمان های مختلف روز انجام می شود ، سنبله های بیشتری نیز وجود دارد." "اکنون در تمام ساعات شبانه روز تعداد بیشتری از افراد خانه مشغول انجام فعالیت های بیشتر در اینترنت و درخواست کمک با پشتیبانی شبکه خانگی و سوالات کلی در مورد دستگاه های خود و اتصال به Wi-Fi هستند."

دوس گفت ، قبل از همه گیری ، دوره اوج استفاده از 6 تا 10 بعد از ظهر اتفاق افتاده است.

داس گفت: "اکنون ، مشتریان (24 ساعت) در خانه هستند ، بنابراین اوج ما در طول روز در حال انجام است ، اما ما بر ترافیک خود نظارت می کنیم." "ما بر این اساس تعدیل می کنیم."

داس گفت یکی از دلایل تماس بیشتر این است که مشتریان از بیش از یک دستگاه Wi-Fi در خانه استفاده می کنند.

داس گفت: "اگر مشتری دارای پنج دستگاه بی سیم باشد ، همه آنها پهنای باند یکسانی دارند."

شین تورلی ، معاون رئیس جمهور و مشاور عمومی گفت: از زمان بروز این بیماری ، Conterra Networks درخواست هایی از مشتریان برای افزایش پهنای باند دریافت کرده است.

با این حال ، "99.9٪ از مشتری" Conterra مشاغل و سازمان های دولتی هستند و نه افراد.

تورلی گفت: "ما بیشتر این مصرف کنندگان مسکونی را خدمت نمی کنیم." کنترا مستقر در شارلوت ، کارولینای شمالی ، ارتباطات شبکه مستقر در Longview را در سال 2018 خریداری کرد.

تورلی گفت: "پهنای باند به آنها امکان ارسال اطلاعات بیشتر را می دهد." "اگر آنها پهنای باند را افزایش دهند ، این امر به آنها امکان می دهد داده های بیشتری را در سراسر خدمات خود ارسال کنند."

تورلی گفت: کنترا منطقه ای را گسترش می دهد که از کالیفرنیا تا ساحل شرقی ، اما در درجه اول تگزاس ، نیومکزیکو ، لوئیزیانا و کارولینای شمالی امتداد دارد.

نیویورک تایمز اخیراً گزارش داده است که در سراسر جهان ، قرنطینه ها باعث شده است تا مردم به اینترنت برای ارتباط ، کار ، یادگیری و سرگرمی متکی باشند. اما با استفاده از YouTube ، Netflix ، Zide videoconferencing ، تماس های فیس بوک و بازی های ویدیویی به اوج جدید رسیده است ، استرس در زیرساخت های اینترنت در ایالات متحده و اروپا شروع به نمایش می کند - و احتمالاً ترافیک از اوج خود فاصله دارد.

ارائه دهندگان خدمات اینترنت مانند Comcast ، Verizon ، Vodafone و Telefónica سالهاست که شبکه های امنیت شبکه خود را ساخته اند تا بتوانند تقاضای روز افزون را به خود اختصاص دهند. اما شبکه های محلی مقامات شرکت گفتند که آنها هرگز شاهد چنین سرعتی و ناگهانی شدید نبوده اند.

 

شرکت های تلفن همراه نیز شاهد افزایش حجم بوده اند.

چارلز باست ، سخنگوی AT&T در بیانیه ای گفت: "ما می دانیم که برخی از مشتریان تلفن همراه در منطقه Longview ممکن است هنگام دسترسی به وب سایت های تلفن های خود در زمان اوج اوج مشکلی ایجاد کنند. ما به دنبال بهینه سازی خدمات هستیم. "

برای تماس با شرکت پشتیبانی شبکه و خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه با ما در تماس باشید
 

  • ۹۹/۰۱/۳۱
  • مهراد سالاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی