shabke

  • ۰
  • ۰

شرکت سایبر امنیت

شرکت سایبر امنیت شرکت Telefónica ، ElevenPaths ، با شرکت سایبر امنیت Google Cloud ، Chronicle همکاری می کند تا خدمات امنیتی شبکه مدیریت شده برای مشتریان سازمانی در سراسر اروپا و آمریکای لاتین را توسعه دهد. cisco

این توافق نامه جدید به منظور بهبود پیشنهاد امنیتی مدیریت شده که ElevenPaths در اختیار مشتریان خود قرار می دهد ، طراحی شده است. این دو شرکت در تلاشند تا قابلیت های تجزیه و تحلیل امنیتی Chronicle را در پیشنهادهای امنیتی مدیریت شده ElevenPaths ادغام کنند.

با توجه به تهدیدهای امنیتی در حال تحول ، شرکتها معمولاً وقتی استخدام متخصصان آموزش دیده امنیتی می شوند ، دست کم دارند و همین امر باعث شده تا سازمان های بیشتری به سمت الگوی خدمات مدیریت شده برای عملیات امنیتی حرکت کنند.
حمایت مالی توسط Blue Planet ، بخشی از Ciena
سرعت بیشتر برای 5G با قطعه قطعه شدن شبکه صفر
راه حل اتوماسیون Blue Planet® 5G ، ارکستراسیون صفر لمسی برش های شبکه ، از جمله طراحی ، فعال سازی ، اصلاح و غیرفعال کردن ، را برای 5G Core ، xHaul و RAN امکان پذیر می کند.
مقاله کامل را بخوانید

شرکت های ارائه دهنده خدمات امنیتی مدیریت شده (MSSP) و شرکت های تشخیص و پاسخگویی مدیریت شده (MDR) معمولاً می توانند نظارت و پاسخ های قوی تر از تهدیدهای داخلی کارمندان فناوری اطلاعات را ارائه دهند.

به عنوان یک MSSP ، ElevenPaths هر دو سرویس MSSP و MDR را به مشتریان شرکت های خود ارائه می دهد ، و تیم های خدماتی حرفه ای در اختیار دارند تا به مشتریان در اجرای وضعیت های امنیتی خود کمک کنند.

مرتبط: راه حل های کسب و کار Telefónica خدمات امنیتی هواپیمایی را تنظیم می کند

با همکاری با Chronicle ، ElevenPaths با شناسایی بدافزارهای پیشرفته ، به مشتریان خود از تهدید بهتری در برابر تهدیدات ارائه می دهد. Chronicle همچنین به منظور رفع مشکلات احتمالی ، توانایی تجزیه و تحلیل telemetry را با "سرعت جستجو" فراهم می کند.

این دو شرکت همچنین در حال تحقیق در مورد تحقیقات بهتر در مورد حوادث امنیتی هستند که بر اساس نگهداری طولانی تر اطلاعات از راه دور امنیتی است. Chronicle و ElevenPaths انتظار دارند که پیشنهادات امنیتی مشترک خود را در اواخر سال جاری منتشر و منتشر کنند.

آلبرتو سمپره ، مدیر محصول و گفت: "استفاده از راه حل Chronicle برای پردازش حجم گسترده تله متری امنیتی که یک شرکت مدرن تولید می کند ، به تیم MDR ما امکان می دهد زمان را برای بررسی و پاسخگویی سریع کند و از این طریق ، مقاومت در برابر سایبر مشتریان را تقویت می کند." در بیانیه ای ، برای خرید ElevenPaths.
اطلاعات بیشتر در مورد

 برای تماس با ما  شرکت پشتیبانی شبکه خدمات شبکه و  پشتیبانی شبکه با ما در تماس باشید

  • ۹۹/۰۱/۲۸
  • مهراد سالاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی