shabke

  • ۰
  • ۰

دانش آموزان همچنان به آموزش الکترونیکی از خانه دسترسی دارند ، خانواده هایی که در تلاش برای پرداخت هزینه خدمات اینترنتی هستند ، فقط در پوشش هزینه می توانند کمک کنند.

منطقه شبکه هوشمند واترلو (SWR) ، به همراه چهار موسسه خیریه محلی دیگر ، توانستند بودجه کافی را برای تأمین هزینه امنیت شبکه خدمات اینترنت برای 1500 خانواده جمع کنند.

هیئت مدیره مدرسه ولسوالی منطقه واترلو و هیئت مدیره مدرسه ناحیه کاتولیک واترلو از زمان تعطیلی مدارس در ماه مارس به دنبال راه هایی برای حمایت از دانش آموزان بودند.

در این طرح 1500 خانوار که به حمایت از کودکان و نوجوانان در خانه و دسترسی به آموزش الکترونیکی نیاز به کمک مالی داشتند ، پیدا شد.

بخشی از کارهای SWR به دنبال دسترسی بهتر به اینترنت و فناوری ها برای حمایت از کودکان و نوجوانان در منطقه است ، به ویژه کسانی که در خانواده های کم درآمد زندگی می کنند.

    برنامه تغذیه منطقه واترلو راهی برای تغذیه بچه ها در طی همه گیر است

    تعطیلی مدارس شکاف های «چشمگیر» در امنیت غذایی برای خانواده ها را نشان می دهد

کارن ردمن ، رئیس منطقه ، گفت: یکی از موارد مثبت برای بیرون آمدن از این بیماری همه گیر چگونگی اجتماع ما در مواقع ضروری است.

وی ادامه داد: "نگه داشتن فرزندانمان درگیر و یادگیری بسیار مهم است و منطقه خوشحال است که شبکه هوشمند واترلو منطقه ما می تواند اطمینان حاصل کند که هر کودک به آنچه که برای دستیابی به آن نیاز دارد دسترسی دارد."

کمک های بنیاد کاوان ، بنیاد Fairmount ، بنیاد خانواده Astley و بنیاد Lyle S. Hallman هزینه های دستگاه هایی مانند نقاط داغ و مودم های پر سرعت و همچنین هزینه های ماهانه اینترنت را تا پایان تابستان تأمین می کند.

برای شرکت پشتیبانی شبکه با ما در تماس باشید

  • ۹۹/۰۲/۳۰
  • مهراد سالاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی