shabke

  • ۰
  • ۰

انعطاف پذیری شبکه

انعطاف پذیری شبکه پس از همه گیر ، این مرکز پنجشنبه و به میزبانی گروه خدمات اطلاع رسانی (ISG) (Nasdaq: III) ، یک پیشرو در زمینه تحقیق و مشاوره در زمینه فناوری شبکه جهانی ، محور بعدی وبینار ISG Smartalks خواهد بود.

جلسه زنده ساعته ، "ایجاد انعطاف پذیری شبکه و هزینه شبکه های رانندگی" ، ساعت 11 صبح ، ساعت 30 آوریل ، به وقت شرق ایالات متحده ، 30 آوریل ، راهکارهای اصلی را برای کاهش سریع هزینه های شبکه تشریح می کند ، در حالی که امکان بهره وری کار از راه دور را در کوتاه مدت ، متوسط ​​- و بلند مدت

همکاران ISG ، بیل هوبر ، دیو مولر و دیتر تامپسون در مورد چگونگی برنامه ریزی شرکت برای بهبود پوشش شبکه امنیت شبکه و امنیت سایبری  انعطاف پذیری ، بحث خواهند کرد ، به سرعت مراکز تماس مجازی را به عنوان یک سرویس مستقر کرده ، نسل بعدی شبکه ها را ایجاد کرده و تحول دیجیتالی را هدایت می کنند.

دیتر تامپسون گفت: "در دنیای جدید ، COVID-19 ، هر بنگاه اقتصادی باید همزمان از یک نیروی کار از راه دور ناگهان پشتیبانی کند و برنامه ریزی برای بازگشت دوباره به پایان برساند." "بسیاری از مشاغل ممکن است تصمیم بگیرند که ردپای بدنی خود را به سمت جلو بکشند ، و باید از پهنای باند ، اطمینان و امنیت پایدار شبکه اطمینان حاصل کنند. اکنون زمان آن رسیده است که شرکت ها وضعیت آینده خود را طراحی کنند. "

تامپسون گفت ، استراتژی های تداوم مشاغل برای کار از راه دور در کوتاه مدت و میان مدت باید تنوع جغرافیایی کارمندان را حتی در همان شهر در نظر بگیرد تا از قطع کامل پشتیبانی خدمات تجاری جلوگیری کند ، و سیاست های شرکت ها باید حداقل الزامات سرویس شبکه را اعمال کنند. پشتیبان گیری و مقررات اضافی اینترنت در صورت قطع سرویس.

مولر گفت: "وقتی کارمندان به داده های شبکه های خانگی با امنیت کمتر دسترسی دارند ، شرکت ها باید رویه های امنیتی اطلاعات را بررسی کنند و از رمزگذاری مناسب ، امنیت نقطه پایان و استفاده از VPN اطمینان حاصل کنند." وی گفت: "این برای بسیاری از شرکت ها یک تحول گسترده یک شبه بوده است و آنها برای پشتیبانی از نیروی کار خود ، از تهیه نقاط داغ و لپ تاپ ، راه اندازی دسترسی از راه دور و تنظیم مجدد تجهیزات برای رعایت استانداردهای امنیتی شرکت ها ، هر کاری را می کنند انجام می دهند. گرفتن اطلاعات و یادگیری های صحیح اکنون زمینه بهبودی قوی خواهد بود. "

برای ثبت نام در وبینار ISG Smartalks در تاریخ 30 آوریل ، به وب سایت رویداد مراجعه کنید.

درباره ISG

ISG (گروه خدمات اطلاعاتی) (Nasdaq: III) یک شرکت پیشرو در زمینه تحقیقات و فناوری در زمینه فناوری است. ISG شریک تجاری قابل اعتماد برای بیش از 700 مشتری ، از جمله بیش از 75 از 100 شرکت برتر جهان ، ISG متعهد است به شرکت ها ، سازمان های بخش عمومی و ارائه دهندگان خدمات و فناوری کمک کند تا به برتری عملیاتی و رشد سریع تر دست یابند. این شرکت در خدمات تحول دیجیتال از جمله اتوماسیون ، تجزیه و تحلیل داده ها و داده ها تخصص دارد. مشاوره منابع؛ حاکمیت مدیریت شده و خدمات ریسک؛ خدمات حامل شبکه؛ طراحی استراتژی و عملیات؛ مدیریت تغییر؛ تحقیقات و تحلیل فناوری اطلاعات و بازار. ISG که در سال 2006 تأسیس شد و در استمفورد ، کانتی مستقر است ، بیش از 1300 حرفه ای آماده دیجیتالی را در بیش از 20 کشور جهان کار می کند - تیم جهانی شناخته شده برای تفکرات نوآورانه ، نفوذ در بازار ، تخصص در صنعت و فناوری عمیق و کلاس جهانی. تحقیقات و قابلیت های تحلیلی مبتنی بر جامع ترین داده های بازار در صنعت. برای اطلاعات بیشتر به این قسمت مراجعه کنید

برای شرکت پشتیبانی شبکه و پشتیبانی شبکه و خدمات شبکه با ما در تماس باشید

  • ۹۹/۰۲/۱۱
  • مهراد سالاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی