shabke

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خدمات شبکه مجازی

Verizon مجموعه خدمات مجازی شبکه مجازی خود را با گزینه جدید جعبه سفید - سیستم سری محاسبات شبکه 5000 سری Cisco (ENCS) به روز کرده است.

خدمات شبکه مجازی (VNS) کاتالوگ توابع شبکه مجازی Verizon (VNFs) است و مشتریان سازمانی ارائه دهنده خدمات اکنون می توانند VNF هایی مانند SD-WAN ، خدمات امنیتی ، بهینه سازی WAN و سایر موارد را در دستگاه شبکه جهانی CPE ENCS Cisco مستقر کنند. امیت کاپور ، مدیر خدمات SDN برای گروه تجاری ورایزون ، توضیح می دهد که جعبه سفید کاملاً در شبکه اصلی Verizon و BSS / OSS محکم است تا به مشتریان امکان دسترسی به یک سرویس کاملاً خودکار را فراهم کند که به آنها امکان تغییر در پیکربندی داده ها را می دهد. به عنوان مثال ، درگاه های درخواستی

وی افزود: "افزودن راه حل ENCS سیسکو به ما اجازه می دهد تا همان عملکرد مجازی و زنجیره سرویس کاملاً پایان به کار خود را (مانند مرکز داده) برای مشتریان خود و بویژه مواردی که ترجیحی برای کلید در اکوسیستم سیسکو دارند ، تحویل دهیم." می گوید کاپور

محاسبه ENCS می تواند در فرض مشتری مستقر شود. کاپور می گوید اولین مورد استفاده از VNF های مستقر در دستگاه شامل سرویس SD-WAN سیسکو ، با ویژگی های امنیتی Palo Alto است. Verizon همچنین از راه حل "Cisco's MSX [Managed Services Accelerator] به عنوان کنترلر اصلی یا ارکستراسیون استفاده می کند تا توابع اتوماسیون چرخه عمر بدلکاری را برای استقرار تصاویر مجازی روی جعبه ENCS ، انجام عملکردهای چرخه عمر اضافات ، حذف ها ، اطمینان و موارد دیگر ارائه دهد." کاپور

به جای استفاده از دستگاه های هدفمند مانند روتر ، فایروال و سوئیچ ، مشتریان شرکت مایکروسافت Verizon می توانند به یک مجموعه اصلی VNS برای استقرار ، مدیریت و ارکستر VNF از یک مکان مرکزی دسترسی پیدا کنند.

اسکات هارل ، معاون رئیس جمهور و مدیر کل ارشد گفت: "راه حل های مجازی سازی سیسکو می تواند به مشتریان Verizon Business کمک کند تا اکوسیستم سیسکو را به راحتی راه حل های شبکه چابک سازمانی مستقر کنند ، این همان چیزی است که امروز همه شرکت ها برای ادامه مقاومت و رقابتی نیاز دارند." گروه شبکه های مبتنی بر برنامه های سیسکو ، در بیانیه ای.

Verizon در جعبه های سفید که از خدمات شبکه مجازی پشتیبانی می کند ، با دیگر تامین کنندگان همکاری کرده است ، از جمله افزودن اخیر uCPE Lanner Electronics. علاوه بر این ، Verizon با تعدادی از سخت افزارها و فروشندگان نرم افزار برای پلت فرم VNS خود از جمله CheckPoint ، Fortinet ، Palo Alto Networks ، ADVA و موارد دیگر کار می کند.

برای شرکت پشتیبانی شبکه و پشتیبانی شبکه با ما در تماس  باشید

  • مهراد سالاری
  • ۰
  • ۰

امنیت سایبری

مادرید ، 26 مه 2020.- ElevenPaths ، بخشی از شرکت امنیت سایبر بخش Telefónica Tech ، امروز اعلام کرد که به وضعیت شایستگی امنیت شبکه خدمات وب آمازون (AWS) رسیده است. این طراحی تشخیص می دهد که ElevenPaths یک تمرین کلی AWS و تخصص عمیق را نشان داده است که به مشتریان در دستیابی به اهداف امنیتی ابر خود کمک می کند.

AWS راه حل های مقیاس پذیر ، انعطاف پذیر و مقرون به صرفه را از راه اندازی شرکت های  شبکه جهانی فراهم می کند. برای حمایت از ادغام یکپارچه و به کارگیری این راه حل ها ، AWS برنامه صلاحیت AWS را برای کمک به مشتریان در شناسایی مشاوران و شرکای مشاوره و شرکای AWS Partner Network (APN) با تجربه و تخصص در صنعت عمیق ایجاد کرد.

همکاران شایستگی امنیتی AWS موفقیت در ساخت محصولات و راه حل های AWS را برای پشتیبانی از مشتریان در مناطق مختلف از جمله: امنیت زیرساختی ، مدیریت سیاست ، مدیریت هویت ، نظارت بر طراحی امنیت شبکه ، مدیریت آسیب پذیری و محافظت از داده ها نشان داده اند. دستیابی به شایستگی امنیتی AWS ElevenPaths را به عنوان یک عضو AWS APN متمایز می کند که خدمات مشاوره ای تخصصی را برای کمک به شرکت ها در تصویب ، توسعه و استقرار پروژه های پیچیده امنیتی در AWS ارائه می دهد. برای دریافت نام ، شرکای APN باید دارای تخصص عمیق AWS باشند و راه حلهای یکپارچه را در AWS ارائه دهند. ElevenPaths به عنوان یک مشاور مشاوره امنیتی AWS ، به شرکتهای بزرگ کمک می کند تا پروژه های پیچیده امنیتی ابری را تصویب ، توسعه و استقرار دهند.

علاوه بر این ، Telefónica Tech دارای یک همکاری استراتژیک با خدمات وب آمازون است تا بتواند سفری آسان تر به ابر را برای مشتریان سازمانی فراهم کند. Telefónica AWS را در ارائه خدمات ابری برای بازار B2B در اختیار دارد و تیم هایی از متخصصان آموزش دیده و دارای مجوز در AWS را در اختیار دارد. به همین ترتیب ، دو مرکز عالی ابر در اسپانیا و برزیل ایجاد کرده است که خدمات حرفه ای و مدیریت شده ای را ارائه می دهند تا به مشتریان در مسیر اتخاذ ابر عمومی کمک کنند و در سایر کشورها در منطقه Telefónica Hispam راه اندازی می شود. در یک سال گذشته ، ده ها نفر از متخصصان Telefónica در فن آوری های ابری AWS در اسپانیا ، برزیل و کشورهای مختلف Hispam آموزش دیده اند و تخصص دارند.

ما بسیار مفتخریم که توسط AWS شناخته شده ایم. این امر ثابت می کند که ما در مسیری صحیح پیش می رویم و ما را ترغیب می کند که به کار خود ادامه دهیم تا به مشتریان خود کمک کنیم تا وضعیت امنیتی ابر خود را ارتقا بخشند و بنابراین در معرض خطر آنها را در تحول دیجیتال خود کاهش می دهیم. »، گفت: آلبرتو سمپره ، مدیر محصول و بازار به بازار می رود. در ElevenPaths. کارشناسان ما در زمینه امنیت ابر کاملاً ماهر هستند ، ضمن اینکه از رعایت قوانین و قوانین استفاده می کنند ، در طراحی ، استقرار و مدیریت ویژگی های امنیتی مبتنی بر ابر AWS ، به مشتریان ما کمک می کنند تا بار کاری مهم را به سمت ابر عمومی منتقل کنند.

ElevenPaths یک رویکرد یکپارچه پایان به انتهای امنیت ابر را ارائه می دهد تا مشتریان خود را در کل فرایند ایمن سازی ابر امن راهنمایی و همراهی کند. این شرکت با آرزوی روشن بودن ارائه دهنده خدمات امنیت ابری معیار در بازارها ، طی دو سال گذشته یک گزاره ارزش کامل را توسعه داده است ، در داخل کشور فناوری ، فرایندها و افراد خود را با آموزش و صدور گواهینامه متخصصان امنیت سایبری در معماری AWS و تخصص متخصصان خبره امنیتی AWS در اسپانیا و برزیل. این گزاره به آنها اجازه می دهد تا بهترین پاسخ را در مورد چالش های جدید ناشی از تغییر پارادایم پذیرش ابر داشته باشند ، شامل خدمات امنیت حرفه ای ابر برای کمک به مشتریان در طراحی یک محیط امن AWS ، پیروی از بهترین اقدامات امنیتی برای معماری AWS و طراحی سیستم امنیتی ابری که به بهترین نحو پاسخگوی نیازهای آنها باشد ، ترکیب خدمات بومی AWS و فناوری پیشرفته ISV. علاوه بر این ، این پیشنهاد شامل ElevenPaths Security Security Management for cloud (Cloud MSS) است ، تا امنیت محیط های AWS مشتری ما را از SOC خود مدیریت کند ، امکان دید کامل دارایی های ابری ، امنیت شبکه و وضعیت امنیتی ، همچنین شناسایی خطرات ذاتی و شناسایی سایبر را فراهم کند. - حوادث و حوادث امنیتی با در نظر گرفتن الزامات انطباق و همچنین استانداردهای اداره مشتری.

ElevenPaths به عنوان شریک مشاوره مشاوره امنیتی AWS ، با داشتن متخصصان امنیت سایبری خود به عنوان متخصصان امنیت AWS ، مجرب و معتبر است و مشتریان را در تمام مراحل توسعه پروژه امنیتی از جمله طراحی ، استقرار ، ادغام خدمات بومی AWS و همچنین نگهداری از آنها راهنمایی می کند. زیرساخت AWS ، دارایی های مشتری ، برنامه ها و ابزارهایی که برای محافظت مناسب از آنها استفاده می شود. این شناخت ElevenPaths را به ادامه استراتژی خود ترغیب می کند ، به طور مداوم پیشرفت و پیشرفت می کند و توانایی های خود را برای پیش بینی و پاسخ به چالش های فعلی و آینده مشتریان خود در اتخاذ ایمن AWS بهبود می بخشد.

درباره ElevenPaths

در ElevenPaths ، ما معتقدیم که دنیای دیجیتال ایمن تری امکان پذیر است. ما از مشتریان خود با تحول دیجیتالی آنها پشتیبانی می کنیم و به منظور اثبات ، نوآوری مختل کننده در امنیت سایبری ایجاد می کنیم

برای شرکت پشتیبانی شبکه با ما در تماس باشید

  • مهراد سالاری