shabke

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جورج داس ، مدیر کل گفت: سفارشات ماندن در خانه برای مبارزه با بیماری همه گیر COVID-19 منجر به افزایش مشاغل اینترنتی برای کابل کشی لانگ ویل و تماس های بیشتر برای پشتیبانی فنی شده است.

"مثل این هفته ، ما 250 نصب داریم." وی گفت: شرکت کابل در این ماه برای 1000 نصب در حال پیگیری است ، از 800 عادی در هر ماه. با این حال ، وی گفت برخی از مشتریان بخاطر بیماری همه گیر و نیاز به حفظ فاصله اجتماعی از 6 فوت یا بیشتر خواسته اند تا نصب و خدمات را مجدداً تنظیم کنند.

داس گفت: "این فقط به این دلیل است که مردم از مدرسه و محل کار در خانه می مانند." "ما افزایش یافته ایم در ترافیک و شبکه مان."

این به نوبه خود ، توضیح می دهد که چرا کابل Longview در بیانیه ای در تاریخ 2 آوریل گفت که تعداد تماس های پشتیبانی فنی بیش از 30٪ افزایش یافته است.

در این بیانیه آمده است: "مواقعی وجود ندارد که زمان نگه داشتن وجود نداشته باشد ، اما در تماس هایی که در زمان های مختلف روز انجام می شود ، سنبله های بیشتری نیز وجود دارد." "اکنون در تمام ساعات شبانه روز تعداد بیشتری از افراد خانه مشغول انجام فعالیت های بیشتر در اینترنت و درخواست کمک با پشتیبانی شبکه خانگی و سوالات کلی در مورد دستگاه های خود و اتصال به Wi-Fi هستند."

دوس گفت ، قبل از همه گیری ، دوره اوج استفاده از 6 تا 10 بعد از ظهر اتفاق افتاده است.

داس گفت: "اکنون ، مشتریان (24 ساعت) در خانه هستند ، بنابراین اوج ما در طول روز در حال انجام است ، اما ما بر ترافیک خود نظارت می کنیم." "ما بر این اساس تعدیل می کنیم."

داس گفت یکی از دلایل تماس بیشتر این است که مشتریان از بیش از یک دستگاه Wi-Fi در خانه استفاده می کنند.

داس گفت: "اگر مشتری دارای پنج دستگاه بی سیم باشد ، همه آنها پهنای باند یکسانی دارند."

شین تورلی ، معاون رئیس جمهور و مشاور عمومی گفت: از زمان بروز این بیماری ، Conterra Networks درخواست هایی از مشتریان برای افزایش پهنای باند دریافت کرده است.

با این حال ، "99.9٪ از مشتری" Conterra مشاغل و سازمان های دولتی هستند و نه افراد.

تورلی گفت: "ما بیشتر این مصرف کنندگان مسکونی را خدمت نمی کنیم." کنترا مستقر در شارلوت ، کارولینای شمالی ، ارتباطات شبکه مستقر در Longview را در سال 2018 خریداری کرد.

تورلی گفت: "پهنای باند به آنها امکان ارسال اطلاعات بیشتر را می دهد." "اگر آنها پهنای باند را افزایش دهند ، این امر به آنها امکان می دهد داده های بیشتری را در سراسر خدمات خود ارسال کنند."

تورلی گفت: کنترا منطقه ای را گسترش می دهد که از کالیفرنیا تا ساحل شرقی ، اما در درجه اول تگزاس ، نیومکزیکو ، لوئیزیانا و کارولینای شمالی امتداد دارد.

نیویورک تایمز اخیراً گزارش داده است که در سراسر جهان ، قرنطینه ها باعث شده است تا مردم به اینترنت برای ارتباط ، کار ، یادگیری و سرگرمی متکی باشند. اما با استفاده از YouTube ، Netflix ، Zide videoconferencing ، تماس های فیس بوک و بازی های ویدیویی به اوج جدید رسیده است ، استرس در زیرساخت های اینترنت در ایالات متحده و اروپا شروع به نمایش می کند - و احتمالاً ترافیک از اوج خود فاصله دارد.

ارائه دهندگان خدمات اینترنت مانند Comcast ، Verizon ، Vodafone و Telefónica سالهاست که شبکه های امنیت شبکه خود را ساخته اند تا بتوانند تقاضای روز افزون را به خود اختصاص دهند. اما شبکه های محلی مقامات شرکت گفتند که آنها هرگز شاهد چنین سرعتی و ناگهانی شدید نبوده اند.

 

شرکت های تلفن همراه نیز شاهد افزایش حجم بوده اند.

چارلز باست ، سخنگوی AT&T در بیانیه ای گفت: "ما می دانیم که برخی از مشتریان تلفن همراه در منطقه Longview ممکن است هنگام دسترسی به وب سایت های تلفن های خود در زمان اوج اوج مشکلی ایجاد کنند. ما به دنبال بهینه سازی خدمات هستیم. "

برای تماس با شرکت پشتیبانی شبکه و خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه با ما در تماس باشید
 

  • مهراد سالاری
  • ۰
  • ۰

شرکت سایبر امنیت

شرکت سایبر امنیت شرکت Telefónica ، ElevenPaths ، با شرکت سایبر امنیت Google Cloud ، Chronicle همکاری می کند تا خدمات امنیتی شبکه مدیریت شده برای مشتریان سازمانی در سراسر اروپا و آمریکای لاتین را توسعه دهد. cisco

این توافق نامه جدید به منظور بهبود پیشنهاد امنیتی مدیریت شده که ElevenPaths در اختیار مشتریان خود قرار می دهد ، طراحی شده است. این دو شرکت در تلاشند تا قابلیت های تجزیه و تحلیل امنیتی Chronicle را در پیشنهادهای امنیتی مدیریت شده ElevenPaths ادغام کنند.

با توجه به تهدیدهای امنیتی در حال تحول ، شرکتها معمولاً وقتی استخدام متخصصان آموزش دیده امنیتی می شوند ، دست کم دارند و همین امر باعث شده تا سازمان های بیشتری به سمت الگوی خدمات مدیریت شده برای عملیات امنیتی حرکت کنند.
حمایت مالی توسط Blue Planet ، بخشی از Ciena
سرعت بیشتر برای 5G با قطعه قطعه شدن شبکه صفر
راه حل اتوماسیون Blue Planet® 5G ، ارکستراسیون صفر لمسی برش های شبکه ، از جمله طراحی ، فعال سازی ، اصلاح و غیرفعال کردن ، را برای 5G Core ، xHaul و RAN امکان پذیر می کند.
مقاله کامل را بخوانید

شرکت های ارائه دهنده خدمات امنیتی مدیریت شده (MSSP) و شرکت های تشخیص و پاسخگویی مدیریت شده (MDR) معمولاً می توانند نظارت و پاسخ های قوی تر از تهدیدهای داخلی کارمندان فناوری اطلاعات را ارائه دهند.

به عنوان یک MSSP ، ElevenPaths هر دو سرویس MSSP و MDR را به مشتریان شرکت های خود ارائه می دهد ، و تیم های خدماتی حرفه ای در اختیار دارند تا به مشتریان در اجرای وضعیت های امنیتی خود کمک کنند.

مرتبط: راه حل های کسب و کار Telefónica خدمات امنیتی هواپیمایی را تنظیم می کند

با همکاری با Chronicle ، ElevenPaths با شناسایی بدافزارهای پیشرفته ، به مشتریان خود از تهدید بهتری در برابر تهدیدات ارائه می دهد. Chronicle همچنین به منظور رفع مشکلات احتمالی ، توانایی تجزیه و تحلیل telemetry را با "سرعت جستجو" فراهم می کند.

این دو شرکت همچنین در حال تحقیق در مورد تحقیقات بهتر در مورد حوادث امنیتی هستند که بر اساس نگهداری طولانی تر اطلاعات از راه دور امنیتی است. Chronicle و ElevenPaths انتظار دارند که پیشنهادات امنیتی مشترک خود را در اواخر سال جاری منتشر و منتشر کنند.

آلبرتو سمپره ، مدیر محصول و گفت: "استفاده از راه حل Chronicle برای پردازش حجم گسترده تله متری امنیتی که یک شرکت مدرن تولید می کند ، به تیم MDR ما امکان می دهد زمان را برای بررسی و پاسخگویی سریع کند و از این طریق ، مقاومت در برابر سایبر مشتریان را تقویت می کند." در بیانیه ای ، برای خرید ElevenPaths.
اطلاعات بیشتر در مورد

 برای تماس با ما  شرکت پشتیبانی شبکه خدمات شبکه و  پشتیبانی شبکه با ما در تماس باشید

  • مهراد سالاری
  • ۰
  • ۰

هدف اصلی این گزارش تحقیق ارائه تجزیه و تحلیل جامع در مورد عوامل مؤثر در رشد بازار جهانی خدمات شبکه مدیریت شده است. گزارش مطالعه شامل همه پیشرفت ها و نوآوری های اخیر در بازار خدمات شبکه مدیریت شده است. بسیاری از نهادهای دولتی وجود دارد ، انجمن های نظارتی و دانشگاه ها در قالب بودجه ، سرمایه گذاری و کمک های مالی کمک های خود را گسترش می دهند تا تحقیقات مربوط به توسعه محصولات بازار جهانی خدمات شبکه مدیریت شده را ترویج کنند. این فعالیت های تحقیق و تأمین بودجه باعث پیشرفت محصولات نوآورانه می شود. علاوه بر این ، گزارش مطالعه مجموعه ای از فرصت ها را برای بازیکنان شرکت کننده در صنعت فراهم می کند.

پخش کننده های اصلی برجسته عبارتند از:

صنایع ، بخش عمومی ، لجستیک و حمل و نقل ، خرده فروشی ، انرژی و منابع ، رسانه ها و خدمات تجاری ، علوم زندگی و مراقبت های بهداشتی و بانکی ، خدمات مالی و بیمه (BFSI).

 

این در نهایت منجر به رشد بازار جهانی خدمات شبکه مدیریت می شود. علاوه بر این ، گزارش یک مطالعه جامع در مورد اندازه بازار ، درآمد ، فروش ، عوامل رشد و خطرات ناشی از رشد بازار در طول دوره پیش بینی ارائه می دهد. در این گزارش به عواملی که بر رشد بازار تأثیر می گذارد اشاره شده است ، همچنین چالش هایی که می تواند مانع رشد بازار در دوره پیش بینی شود. علاوه بر این ، برخی از ابزارهای اساسی که برای هرگونه حرکت در بازار مورد نیاز است ، در گزارش آمده است. تجزیه و تحلیل SWOT و زنجیره ارزش برای گزارش بازار خدمات جهانی مدیریت شبکه مطالعه شده است.

براساس این تحلیل ها ، CAGR براساس میزان درآمد سال پایه 2019 تا 2025 برای پنج سال آینده محاسبه می شود. بازار جهانی خدمات شبکه مدیریت شده می تواند براساس بخشهای کلیدی مانند نوع محصول ، برنامه ، کاربران نهایی ، شرکتهای اصلی و مناطق یا کشورهای اصلی تقسیم شود. گزارش کلیه مناطق و کشورها را بر اساس نوع محصول و کاربرد آن پوشش می دهد. مناطق کلیدی در این گزارش ذکر شده اند که احتمالاً در بالاترین دوره CAGR در طول دوره پیش بینی رشد خواهند کرد. این گزارش همچنین بازیکنان برجسته ای را که در صنعت بازار جهانی خدمات شبکه مدیریت شده فعالیت می کنند ارائه می دهد.

گزارش کامل را مرور کن

بازار خدمات جهانی مدیریت شبکه براساس نوع ، برنامه و منطقه تقسیم می شود.

بر اساس Type ، بازار به بخشهای زیر تقسیم شده است:

توسط خدمات ، (خدمات پشتیبانی و نگهداری ، خدمات مانیتورینگ شبکه ، خدمات طراحی شبکه مدیریت شده ، خدمات پیاده سازی شبکه مدیریت شده) ، توسط صنعت عمودی ، (فناوری اطلاعات و ارتباطات ، صنایع تولیدی ، بخش عمومی ، لجستیک و حمل و نقل ، خرده فروشی ، انرژی و منابع ، خدمات رسانه ای و تجاری ، علوم زندگی و مراقبت های بهداشتی ، بانکداری ، خدمات مالی و بیمه (BFSI) ، بر اساس اندازه سازمان ، (شرکت های بزرگ ، مشاغل متوسط ​​، مشاغل کوچک) ، توسط کامپوننت ، (کنفرانس ویدیویی مدیریت شده / telepresence ، مدیریت VPN / IP ، پیوندهای مدیریت اترنت ، شبکه های WAN / LAN مدیریت شده ، تلفن تلفنی IP)

شرکت ها با مشخصات شرکت و تجزیه و تحلیل فروش خود در مناطق و کشورهای مختلف ارائه می شوند. همچنین گزارش استراتژی های رشد توسط این بازیگران عمده بازارهای بزرگ و کوچک را ارائه می دهد. این گزارش با مطالعه داده های تاریخی و وضعیت فعلی بازار ، آمار بازار را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

گزارش تحقیق در مورد بازار جهانی خدمات شبکه مدیریت شده ، کاربران را به رقابت در بازار تضمین می کند. همچنین گزارش به شناسایی نوآوری ها و تحولات جدید بازیگران کلیدی موجود برای افزایش رشد بازار جهانی خدمات شبکه مدیریت شده کمک می کند. گزارش مطالعه شامل تمام مناطق جغرافیایی است که چشم اندازهای رقابتی توسط بازیکنانی مانند آمریکای شمالی ، اروپا ، آمریکای لاتین ، آسیا اقیانوسیه و خاورمیانه آفریقا وجود دارد. بنابراین گزارش به شناسایی کشورها و مناطق اصلی رشد کمک می کند.

همچنین گزارش با ارائه مطالعه جامع در مورد بازار ، موفقیت کاربر را تضمین می کند. بانک اطلاعات به منظور تحقق خواسته های مشتری دائماً به روز می شوند. بنابراین گزارش شامل طیف گسترده ای از اطلاعات صنعت کلیدی است. گزارش ارائه می دهد بینش عمیق در مورد محصولات جهانی ، صنایع و روند بازار برای مشتریان.

برای تماس با شرکت پشتیبانی شبکه  و   پشتیبانی شبکه شرکت ادیب با ما در تماس باشید

https://adibcomputer.com/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87/

  • مهراد سالاری
  • ۰
  • ۰

برخی از نکات کلیدی گزارش تحقیقات بازار مدیریت امنیت سیاست شبکه:

تحولات استراتژیک: تجزیه و تحلیل سفارشی تحولات کلیدی استراتژیک بازار را شامل می شود ، شامل تحقیق و توسعه ، عرضه محصول جدید ، نرخ رشد ، همکاری ، مشارکت ، سرمایه گذاری مشترک و رشد منطقه ای رقبای پیشرو که در بازار در مقیاس جهانی و منطقه ای فعالیت می کنند.

ویژگی های بازار: این گزارش شامل ویژگی های بازار ، ظرفیت ، میزان استفاده از ظرفیت ، درآمد ، قیمت ، ناخالص ، تولید ، نرخ تولید ، مصرف ، واردات ، صادرات ، عرضه ، تقاضا ، هزینه ، سهم بازار ، CAGR و حاشیه ناخالص است. علاوه بر این ، این گزارش یک مطالعه جامع در مورد پویایی بازار و آخرین روند آنها ، همراه با بخش ها و زیربخش های بازار ارائه می دهد.

ابزارهای تحلیلی: گزارش بازار مدیریت خط مشی امنیت شبکه جهانی شامل داده های مورد مطالعه و ارزیابی دقیق بازیگران اصلی صنعت و دامنه فعالیت آنها در بازار با استفاده از تعدادی ابزار تحلیلی است. از ابزارهای تحلیلی مانند تجزیه و تحلیل پنج نیرو پورتر ، مطالعه امکان سنجی و بسیاری دیگر از ابزارهای تحقیق در بازار برای تجزیه و تحلیل رشد بازیکنان کلیدی فعال در بازار استفاده شده است.

تولید کنندگان اصلی

بخش جهانی مدیریت امنیت سیاست شبکه توسط تولید کنندگان شامل می شود

دینامیک رقابتی

این گزارش بازیکنان مستقر در بازار را فعال می کند ، از جمله Palo Alto Networks، Inc. ، AlgoSec Inc. ، Check Point Software Technologies Ltd. ، Forcepoint LLC ، FireMon ، LLC. ، Hewlett Packard Enterprise Development LP ، شرکت IBM ، Juniper Networks ، شرکت ، Sophos آموزشی ویبولیتین ، و Tufin Software Technologies Ltd. این بازیکنان اصلی به دنبال افزایش سهم بازار خود با گسترش پیشنهادهای مدیریت فعلی امنیت سیاست شبکه در اقتصادهای نوظهور هستند.

تقسیم بندی بازار مدیریت سیاست های امنیتی شبکه

توسط مؤلفه

    نرم افزار
        مبتنی بر ابر
            عمومی
            خصوصی
            ترکیبی
        در فرض
    خدمات
        خدمات حرفه ای
        خدمات مدیریت شده

توسط راه حل

    مدیریت سیاست های امنیتی
    تغییر سیستم مدیریت
    تجزیه و تحلیل خطر و آسیب پذیری
    مدیریت اتصال به برنامه

اندازه شرکت

    شرکتهای کوچک و متوسط ​​(شرکتهای کوچک و متوسط)
    شرکتهای بزرگ

ByIndustry عمودی

    بانکداری ، خدمات مالی و بیمه (BFSI)
    مراقبت های بهداشتی
    دولت
    فناوری اطلاعات و ارتباطات
    خرده فروشی
    حمل و نقل
    انرژی و آب و برق
    سایر (آموزش ، ساخت)

براساس کشور / منطقه

    آمریکای شمالی
        ایالات متحده آمریکا.
        کانادا
        بقیه آمریکای شمالی
    اروپا
        انگلستان.
        آلمان
        فرانسه
        بقیه اروپا
    آسیا و اقیانوسیه
        چین
        ژاپن
        استرالیا
        بقیه آسیا اقیانوس آرام
    خاورمیانه و آفریقا
        GCC
        آفریقای جنوبی
        بقیه خاورمیانه و آفریقا
    آمریکای جنوبی
        برزیل
        بقیه آمریکای جنوبی

 

نکات زیر در گزارش ارائه شده است:

تحقیقات مدیریت امنیت امنیت شبکه ، لیستی را برای انتخاب توسعه در اختیار شرکتها قرار می دهد.

قراردادهای تهدیدآمیز و همچنین مدیریت سیاست امنیت امنیت شبکه رابط imp قریب الوقوع میان ارائه دهندگان مواد و فروشندگان و فروشندگان را نشان می دهد.

در این گزارش سطوح صنعت مدیریت سیاست امنیت شبکه و موفقیت عمل می شود.

مهمترین تحقیق ، مهارت مدیریت امنیت شبکه SWOT (نقاط قوت ، ضعف ، فرصت و خطرات) و PESTEL (سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فناوری ، زیست محیطی و حقوقی) ماهر است.

این گزارش به جزئیات واردات / ارسال ، تمرکز سیاست مدیریت امنیت شبکه ، و برنامه ریزی پیش بینی و نزدیک شدن به سود ، جدا از پیشرفت تکنولوژیکی تولید کنندگان می پردازد.

علاوه بر این ، این گزارش درآمد ، فروش ، هزینه تولید و محصول و کشورهایی را که در ایده سهم بازار سودآور رقابت می کنند ، نشان می دهد. بحث در مورد پیش زمینه و مشکل مالی در بازار جهانی مدیریت امنیت سیاست شبکه در بازار اقتصادی وجود دارد. این شامل مقدار CAGR در دوره چشم انداز منتهی به سال 2025 می شود.

 

مزایای گزارش تهیه بازار مدیریت سیاست های امنیتی شبکه:

تخصص بی حد و حصر: تحلیلگران درک عمیقی از گزارشها ارائه می دهند.

پشتیبانی تحلیلگر: قبل از خرید گزارش ، پرس و جو خود را از تیم ما حل کنید. شبکه های کامپیوتری

رضایت مشتری: تیم ما به تمام نیازهای تحقیقاتی شما کمک می کند و گزارش را سفارشی می کند.

کیفیت اطمینان: ما روی کیفیت و دقت گزارش تمرکز می کنیم.

به طور قطع ، این گزارش بدون نیاز به مراجعه به هر گزارش تحقیق دیگری یا یک منبع داده ، دیدگاه روشنی از هر واقعیت از بازار ارائه می دهد. گزارش ما تمام حقایق مربوط به گذشته ، حال و آینده بازار مربوط را در اختیار شما قرار خواهد داد.

با شرکت پشتیبانی شبکه با ما در تماس باشید

  • مهراد سالاری
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • مهراد سالاری
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • مهراد سالاری