shabke

  • ۰
  • ۰

تنها مثبت - اگر بتوان چنین نامید- در تمام این بیماری همه گیر غم انگیز این است که ناکافی بودن زیرساخت ها ، ساختار اقتصادی ما و فلسفه سیاسی محافظه کارانه اداره کردن دولت را مانند یک طرح پونزی لخت کرده است. وقتی انتخاب ترامپ به ریاست FCC ، Ajit Pai کمک کرد تا حمایت از مصرف کننده بی طرفی را از بین ببرد ، وی با این ادعا که FCC حق اجرای هیچگونه مقرراتی را برای شرکتهای بزرگ مخابراتی ندارد ، انجام داد. استدلال این بود که اینترنت همان سطح ابزار ضروری تلفن یا تلگراف نیست. این گلوله باران بود و حرکات متناقض و اظهارات متعارض متعاقباً این موضوع را اثبات کرد.

چند هفته پیش ، پای ، که اکنون یک بدن تنظیم کننده دندان را برعهده دارد ، تلاش کرد تا به نظر برسد که آژانس محافظت از مصرف کننده آژانس خود تحت رهبری جمهوری خواهان ، مشکلی عظیم را ایجاد نمی کند. پای و جمهوری خواهان در FCC اختیارات خود را برای مجبور کردن ارتباطات از طریق حق مردم آمریکا واگذار کرده بودند. برای این منظور ، پی می توانست بسیاری از ارائه دهندگان خدمات اینترنت و امنیت شبکه سیسکو مانند Verizon و Comcast  را به امضای آنچه با عنوان "Keep American Connected" (امتحان نگه داشتن آمریکایی ها) امضاء کنند ، بپردازند که گفتند آنها در طول همه گیری COVID-19 بسیار جذاب خواهند بود. خوب ، از آنجا که آنها واقعاً مجبور نیستند ، معلوم می شود که ارتباطات از راه دور این تعهد را حفظ امنیت شبکه نمی کنند.

تعهدی مبنی بر اینکه پای پیاده با عجله از راه دور به امضاء رسید ، گفت مواردی مانند آنها "به دلیل عدم توانایی در پرداخت قبض خود به دلیل اختلالات ناشی از بیماری همه گیرنده کرونویو ،" خدمات را به هیچ یک از مشتریان تجاری و مسکونی یا کوچک پایان نمی دهند. " این شرکت همچنین گفت که ارتباط از راه دور وعده داده شده است "از هرگونه تأخیر در هزینه ای که مشتری های تجاری و مسکونی از آن متحمل می شوند به دلیل شرایط اقتصادی مربوط به همه گیر شدن کروناویروس خودداری کنند." براساس NBC News ، مخابرات تصمیم گرفتند که آنها به این وعده ها اهمیتی ندهند.

NBC پس از پرونده کارگران تازه بیکار و اخیراً کارگران خسته شده ای که خدمات خود را قطع کرده اند و پیام های مختصری از ارائه دهندگانشان ارائه می دهد ، به ماجرا می پردازد. Cleveland.com داستان زنی را روایت می کند که تلفن او را در وسط یک ملاقات از راه دور با پزشک برادرش قطع کرده است ، حتی پس از صحبت با نماینده ای که به او اطمینان داده است اجازه می دهند تا او به زودی صورتحساب خود را پرداخت کند- بررسی معلولیت دریافتی

نکته مهمی که باید در اینجا تحقق یابد این است که برای این کار هیچ گونه اعتراضی وجود ندارد. FCC ، در تکرار محافظت از خنثی بودن خالص ، در حقیقت حق انجام کارهای زیادی به جز تکان دادن انگشتان خود را از دست داده است.

برای مشاوره با ما با شرکت پشتیبانی شبکه و خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه با ما در تماس باشید 

  • ۹۹/۰۲/۰۳
  • مهراد سالاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی