shabke

  • ۰
  • ۰

این گزارش بازار جهانی کنترل دسترسی به شبکه (NAC) را تحلیل می کند. تمرکز سنتی NAC تأیید اعتبار ، مجوز و حسابداری بوده است. در اصل ، NAC همه چیز در مورد ایجاد تحرک و امنیت پویا است. با این حال ، شبکه شرکت دیگر در چهار دیوار امن قرار ندارد: به هر کجا که کارمندان و داده ها سفر کنند گسترش می یابد. تحرک ، دیجیتالی شدن و اینترنت اشیاء (IoT) در حال تغییر شیوه زندگی و کار ما هستند. نتیجه این است که شبکه ها در حال گسترش و در نتیجه افزایش پیچیدگی در مدیریت امنیت شبکه منابع و راه حلهای امنیتی متفاوت هستند. NAC در حال پیشرفت است که باعث بهبود دید و نظارت بر دستگاه های شبکه ، ویژگی های امنیتی بیشتر ، ارکستراسیون با سایر محصولات شبکه جهانی منیتی مانند فایروال های نسل بعدی ، اطلاعات امنیتی ، و مدیریت رویدادها و فیلترهای محتوای وب می شود.

راه حل های امنیتی NAC امروز باید نمایه سازی ، اجرای سیاستگذاری ، دسترسی به مهمان ، ورود به سیستم شخصی خود (BYOD) و سایر موارد را ارائه دهد تا امنیت تخلیه شده در برابر تهدیدات پیشرفته و تجربه کاربر را بهبود بخشد. رشد ناشی از رشد IoT ، BYOD ، افزایش تحرک و سازمانهایی است که بار کاری خود را به ابر منتقل می کنند. از نظر تعداد و تنوع دستگاه های نقطه انتهایی و سیستم عامل های متنوع رشد نمایی وجود دارد. افزایش سطح بدافزارها و حملات سایبری نیز سرمایه گذاری های NAC را به دنبال دارد. دید شبکه بسیار مهم است: هر دستگاه موجود در یک شبکه یک حمله احتمالی یا یک نقطه شناسایی است که باید کشف و تضمین شود.

روند اصلی همگرایی فناوری اطلاعات و فناوری عملیاتی (IT / OT) است ، که در آن NAC به تجزیه سیلوها کمک می کند. Zero Trust Architecture یک الگوی امنیتی است که توجه آن را جلب می کند ، NAC یک فناوری بنیادی است که دید و کنترل ، تقسیم بندی ، ارکستراسیون و ادغام با سایر فن آوری های امنیتی را فراهم می کند. NAC در حال تکامل از یک دستگاه فیزیکی مستقر در محل است. لوازم مجازی ، استقرار نرم افزار و NAC به عنوان نرم افزاری به عنوان یک سرویس در حال رشد هستند. NAC باید در سراسر شرکت دید داشته باشد: دانشگاه ، مرکز داده ، ابر خصوصی ، ابر عمومی ، و شبکه های OT. علاوه بر استاندارد IEEE 802.1X ، بیشتر فروشندگان NAC از پروتکل های دیگر مانند پروتکل مدیریت شبکه ساده (SNMP) پشتیبانی می کنند. چندین ادغام و ادغام و اسپینت در دو سال گذشته اتفاق افتاده است. شرکت ها به منظور بهره گیری از مالکیت معنوی و تخصص خود در طیف گسترده ای از راه حلهای امنیتی در حال تثبیت و طراحی مجدد خطوط تولید بودند.

مفهومی که در حال افزایش است شبکه Zero Trust (ZTN) است. بر اساس اصل اساسی اعتماد هرگز ، همیشه تأیید کنید ، ZTN یک رویکرد کلی برای اعمال فن آوری های امنیتی مختلف است تا بتواند اجرای محیط و کنترل دسترسی دقیق را اعمال کند. NAC یک فناوری اساسی برای ZTN است. NAC برای دستیابی به ZTN انواع زیرساختهای شبکه و امنیت را سازماندهی و یکپارچه می کند.

برای شرکت پشتیبانی شبکه و پشتیبانی شبکه با ما در تماس باشید

 

 

  • ۹۹/۰۲/۲۰
  • مهراد سالاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی